Saturday, September 10, 2011

Senaman memang membantu...

Selepas break sebulan lebih, aku dengan konfidennya membantai rutin biasa aku petang semalam.
Cuma aku abaikan time limit untuk beri peluang kepada badan aku membiasakan kembali dengan beban kerja.

Tapi not bad, overall.
Timing sekadar lari 12 minit- untuk seorang aku, itu sudah sangat okey.
Dan aku juga perasan yang aku kurang mencungap jika perlu membuat pecutan mengejar punch card (oops!) bulan lepas, walaupun aku dah berenti lebih 2 minggu.

Memang kesan jangka panjang senaman yang dilaksanakan dengan baik itu amat bagus!
Oh... and also rather addictive.
Meresah je rasa sebab tak gi senam.

Walaubagaimanapun, pada waktu ini aku terpaksa menanggung lenguh dan sengal-sengal bahu akibat tindakan aku ini.
Tu le... tak teragak-agak langsung!

Padan muka :P hehe

No comments: