Sunday, December 04, 2011

What's up, doc?

Seorang teman telah menuntut aku mengemaskini blogku ini. Inilah dia...

Banyak yang telah kulalui sepanjang laman ini berhenti bercerita.

Semakin hujung tahun, semakin nyata bahawa banyak sasaran yang perlu ditangguh atau dilepaskan dan ini sangat menjengkelkan.
Mujur banyak juga yang telah dicapai dengan jaya alhamduliLlah :)

Apa-apa pun, aku harap sekurang-kurangnya dapat menyempurnakan fotobook untuk Syawal dan Budak Baik sebelum hujung tahun :'(

Aku juga mula berkasih sayang kembali. Ini kali ke-3 meniti perhubungan jarak jauh.
Memang orang muda sekarang gemarkan yang tua-tua macam aku ke?
Harap dia boleh terima perangai dan pemikiran aku yang kadangkala lebih budak daripada budak.
Jika tidak, alamatnya kena tinggal lagilah aku :P

Cadangnya hendak menyertai peraduan menulis Abang Eq lagi. Terasa seronok pula, ada cabaran untuk diri sendiri :)

You'll be hearing from me again soon ;)
insyaAllah

3 comments:

NUke_Rude said...

aku tau sapa yang suruh ko update tu! hahahahaha.

bukankosong said...

woo..

ada owg dh berpunyerrrr

ce habaq mai

wish u luck fren

walau entah biler bole jmpa ko :P

Rsnie_za said...

insyaallah moga ia membuahkan hasil amin.....