Friday, May 06, 2005

Kahwinlah anda sebelum anda dikahwinkan...

Bila cakap pasal kawin ni, biasanya pressure tu datang dari kedua orang tua. Tapi nape ntah, for me, pressure tu datang daripada my special studies nyer group lak. Diorang siap pasang azam nak kawinkan aku selewat-lewatnya bila umur aku cecah 30 tau!!? No joke!

Since I came ‘out’ to my parents (and once all the hoo haa, crying and self-blaming about it had died down) they’ve resignedly gave me some space with regards to the topic of marriage.

Kalau ada jodoh ada laa…”, as they sooo mildly put it.

But NOT my group! Macam-macam reason diorang ketengahkan. Encik Usop dok bagitau how much better kebolehan seorang auratsukai tu once dia dah berkeluarga. Ustaz lak memperkatakan how family life is able to provide the peace that is essential for an auratsukai to channel his/her energy strongly and smoothly. Cik Easy (kawanku yang hampeh dinch memberi sebarang backup pada aku itieww) sekadar terkekeh-kekeh di satu sudut melihat aku melakonkan aksi siput digaram. Atau mungkinkah Easy terfikirkan hasrat meminta bantuan orang kuat bertiga untuk memasang spare tyre barang sebijik dua…? Erk? Haaaaabissslah aku diganyang Nita yang sedang hormone imbalance itiewww!!! Muahahahaha!

Apa-apa pun, Ustaz siap hadiah kat aku Ubat No. 9 lagi (dengan doa special usaha Encik Osman : P )! Ahaks! I really appreciated it tapi risau tu ada gak sebab all this while, my low sex drive is sebahagian daripada penghalang bagi aku menumpang sekaki ‘adik’ ‘kakak’ yang ligat menjaja di tepi-tepi ‘pasar’ atau ‘tasik’ itieww. But then… dah niat tu baik kan? Aku main telan je le ubat tu 3 kali sehari beserta tawakkal.

Hai… macam-macam lak jadi kat aku kebelakangan ni ye? Fenin tau!!? Apa? Pech lorbs sangat ke aku kali ni? Ekekekekek!

No comments: