Monday, June 06, 2005

Aura Horror

Maghrib tadi aku rasakan yang kemungkinan kekkai rumah aku bocor lagi. Scan aku mengiakan, ditambah pula oleh pengesahan daripada Cik Easy yang tengah on the way ke Setiu. Masa aku tarik nak clearkan rumah pun terasa kehadiran tetamu yang tidak diundang dengan jelas.Encik Usop seperti biasa menggalakkan aku untuk check sendiri jadi aku berdasarkan keyakinan aje ler.

Malangnya, imaginasi aku ni memang terlebih aktif agaknya. Ustaz menyatakan yang rumah aku sebenarnya clear. Time-time camni le yang aku terasa sangat kekurangan diri. Scan kadangkala tepat kadangkala menyimpang (at least sekarang dah lebih banyak tepat dari menyimpang :P). Tarik pun kadangkala keluar kadangkala sangkut.

Memang le hakikatnya seperti yang Ustaz nyatakan- “semua senjata dah ada”, tapi yang tensennya, cara nak guna tu le yang blom reti lagi! Lain le kalau ada manual khas atau buku-buku seangkatan tajuk ‘Aura for Dummies’ kan?

Apa-apa pun, perkara ni very subjective le. 100% bergantung kepada individu and there is no right way or wrong way about it. I just wish I had more clues to go on.

1 comment:

Anonymous said...

aku hairan.. sebab scan aku indicate ada hole... ehehheheh anyway...tensen gak takleh manipulate betul2 isk isk waktu2 penting nak guna auric rhythm fail lak..


easy
tahrizi.is.dreaming.org/blog
cikeasy.fotopages.com