Sunday, May 14, 2006

Telempathy

Rasa rindu sangat ngan Budak Baik sejak ‘asar tadi. Teringin nak hantar sms kat dia tapi rasa macam tergedik lak. Alih-alih dekat ‘isya camtu dia yang sms aku, nak ajak kuar lepak.

Biasanya kalau aku tetiba rindu sangat kat seseorang tu memang tanda orang tu pun tengah ingat sangat kat aku gak. Baik Abang Imam, baik Apai, baik Sham. Ia sentiasa tepat, walau betapa aku meraguinya masa zaman aku muda-muda dulu.

Nampaknya kebolehan aku yang ni masih berfungsi, cuma aku je yang dah lose faith akibat peristiwa antara aku ngan Shah. Biarkan le…

Masa untuk bina kembali keyakinan aku.

2 comments:

Cik Easy said...

yakinlah akan senjata yg ko miliki..ahaks~

Suze said...

Interesting talent you got there, luv.