Wednesday, May 31, 2006

Sepi suatu bulan Jun...

Bulan Jun yang penuh kesepian.

Esok Budak Baik akan meraikan hari lahir kekasihnya. Tulat WJH7743 akan bernikah dengan suri pilihan orang tuanya.

Petang semalam aku mohon untuk berjumpa dengan WJH7743. Rezki aku ada maka dia pun bersetuju. Mungkin ini kali terakhir aku dapat lepak berdua dengannya begini.

Malam semalam aku mohon untuk bersembang dengan Budak Baik. Sekali lagi rezki aku murah maka dia dapat melayan aku berbicara. Mungkin dia dapat mengisi kekosongan tempat WJH7743 dalam hidup aku.

Aku sering terasa guilty sebab menggunakan mereka berdua ini sebagai emotional crutches aku. Sebab hati mereka milik insan lain.

Namun pilihan aku terhad. So far, hanya mereka berdua yang sudi melayan aku seadanya tanpa banyak soal.

Lusa aku akan bertolak ke Langkawi menaiki keretapi malam. Sendirian. Didi dan Abang Li terikat dengan kerja. Mungkin mereka menyusul, mungkin tidak.

Bulan Jun yang penuh kesepian…

No comments: