Tuesday, July 21, 2009

Berubah angin...


Erm... kawan-kawan,

Ada sesiapa yang berminat untuk membeli digicam Sony Cybershot model lama (DSC-V1) dengan SLR function?

Aku terasa keperluan untuk menebus kembali sedikit modal akibat daripada keputusan yang telah diambil untuk berubah angin beberapa hari yang lepas...

Jika ada, sila beritahu ye? Terima kasih! :)

7 comments:

APAi said...

berapa harga? waa..suspen arr..apakah keputusan yg diambil utk berubah angin?..

i'm shin... i'm inesen said...

wahhh biar shin teka... beli camera baru ek!!!!! betul ker betul ker??

apik said...

antik tu.. jangan dijual..

Harris Shah Abd Hamid said...

dah ada minat baru ke?

Ri said...

>apai
lepas tanya2, ingat nak tolak untuk RM800 kot :p mau ke orang agaknye?

>shin
wah! tepat sekali! pandai dia... :)

>apik
tu la, sayang gak sebab antik. tapi bila ternampak kamera olympus lama yang masih elok tapi tak berpakai rasa kesian lak sebab biar dia terbengkalai aje. tengok lah nanti.. ;)

>pak lang
hehe.. minat lama, peralatan baru! insyaAllah... :D

Faridrashidi.Com said...

Salam,

Dia guna cdkah? atau tape?

Ri said...

wa 'alaikum assalaam wa rahmatullah

farid, 'dia' merujuk kepada..?

sony cybershot tu ke? kalau ya, dia tu digicam lah. guna memory card...