Monday, January 11, 2010

d'Reyanz Colour: Yusra & Azhar @ Taman Medan

Majlis pertunangan.

Tapi dressing vugidervasss ngalahkan orang sanding :P opps!

Tagging along to Boss Redza (background) and Nik (foreground) :)

Sambil Yusra dok mekap-mekap kat atas, aku follow Nik untuk cover majlis tahlil dan kesyukuran di bawah.

Sementara tetamu lelaki memenuhi ruang hadapan, tetamu wanita pula berkumpul di dapur.

Selesai doa, semuanya dipersilakan untuk menjamu selera.

Bakal pengantin wanita.

Selingan- gambar budak comel :P

Posing manja di sisi katil.

Rombongan pihak lelaki.

Doa kesyukuran sempena selesainya perundingan dan rasminya pertunangan.

Bakal mempelai.

Mungkin disebabkan ini pengalaman majlis pertunangan aku yang pertama, aku berasa sedikit pelik.

Macam tiada beza sangat suasana majlis pertunangan dengan majlis persandingan yang pernah aku kunjungi.

Cuma tak dapat nak suruh pasangan tu pose lebih-lebih sebab belum halal :P tu jer.
Betul ke pandangan aku ni? Hmm...

No comments: