Sunday, February 19, 2012

Another ending...

"Baby I was naive, got lost in your eyes and never really had a chance..."
White Horse, Taylor Swift

Like that of a moth's is how brief the length of my love life is.

Akhirnya aku mendapat pengesahan daripadanya yang aku ini sekadar tempat bermanja. Dari situ barulah aku nampak begitu jelas segala tindak-tanduknya sebelum ini.

I should just walk away...

Tapi yang uniknya seorang aku ini ialah aku mampu sayangi seseorang itu tanpa perlu apa-apa sebab selain sayang yang aku rasa padanya.
Dan selagi tiada alasan yang sangat-sangat kukuh untuk aku berhenti, aku akan terus menyayangi, biarpun betapa payah dan pedih untuk aku lalui.

I'm being used you say? Maybe... There's a big difference because I am allowing it.
Why?

Because I've experienced how terrible it is to need someone and not have anyone there to hold you up while you're too weak to stand on your own.
If I can be that person for them then I will.

There will be a limit of course, I'm only human after all. But so long as I can stand strong, I will be there

for you, you, you and you.

P.S. Mujur aku masih mampu luahkan perasaan aku di sini kerana sekarang aku sangat pasti yang dia tak follow pun blog aku ni. Dia ada clique blogger dia sendiri yang lebih happening dan dia bahagia bersama mereka.
Dan aku amat bahagia yang dia bahagia :)

4 comments:

Muhamad Zaki Zafir said...

salam..

benda perasaan ni,even kita tgk dia bahagia pun,kita rasa bahagia.

to me, some people came into our life to give us a real life lesson and walk away.tak semestinya kita akan jadi dgn dia.

tapi insyaAllah,niat hati baik,Allah akan jumpakan kita dgn yg lagi baik.

Ri said...

wa 'alaikum assalaam wa rahmatullah

tima kasih, zaki..
ri ni bkn sebaik yg zaki sangka but i appreciate your comment very much!

Rsnie_za said...

sesuatu yg belaku tentu ada hikmahnya..insyallah ada yang lebih baik yang direncanakan.

NUke_Rude said...

chill :D