Saturday, January 07, 2012

Cerita 3: DCIM 2011

Sebenarnya, aku tak sure DCIM tu singkatan untuk apa :P huhu...

Tapi acara ni dianjurkan oleh majalah Digital Camera (majalah 'mampu beli' paling informatif di Malaysia) dan diadakan di Mid Valley.

Sempat mendengar ceramah AbZahri tentang teknik-teknik mengambil foto lanskap yang baik.

Disebabkan aku pergi semasa suasana Krismas, of course aku akan amik gambar pokok krismas kan?

Ceramah terakhir yang sempat diikuti disampaikan oleh wedding photographer Malaysia yang paling banyak menang international awards: Keda-Z.

Halus je orangnye, nak kata budak Form 5 pun layak lagi lah! Tapi gambar dia amik... pergh! Marbeles!

Aku puas hati dengan serba sedikit ilmu yang aku dapat korek. Wish I could have visited on all 3 exhibition days...

No comments: