Sunday, October 25, 2009

Riang Ria Diwali Raya

Sekali lagi aku dijemput ke sebuah acara kelolaan member aku, Abang Zainul.

Tengok kepelbagaian juadahnye aje dah rasa cukup meriah! Mi, nasi, soto, barbecued chicken wings, lemang dan rendang, kuih-muih, buah-buahan, bubur kacang durian... perggh!!!

Staf sedang bersedia untuk membuat persembahan perasmian. Weh! Sempat lagi korang posing padahal nak kena naik stage dah ni!

Korang penah tengok dokumentari National Geographic tentang ikan piranha di hutan hujan Amazon? Haa... ni versi manusia :P

Sambil makan-makan tu, muncul pula acara yang aku paling tunggu...

...persembahan paper dolls! Bukan semua orang mampu terima show macam ni.

Tapi staf syarikat ni memang sempoi ler... Dalam takut-takut tu layan gak! Hampir tak dapat concentrate aku amik gambo sebab dok gelak memanjang :P

Dan lagi satu perkara yang aku suka, diorang ni photo friendly. Tak perlu bagitau ke, signal ke, memang diorang dah pose siap-siap.

Diva ni cantek uolls!!! Dia bawa show lagu 'Tak Ada Logika' dengan cukup bertenaga! Malangnya banyak aksi dia aku miss sebab flash overheated :'(


All around, very realistic and entertaining performances! Congratulations!

Anak buah salah sorang staf. Could have been a great photo if not for the dark shadows. A flash may be essential for an open air night time event like this but I also discovered that it was very limiting.

Lepas tu acara khas untuk staf. Dimulai dengan chicken dance...

...dan diikuti dengan joget lambak!

Ahaks! Ni official photographer diorang. He's a 'Canon', tapi dia banyak gak beri tunjuk ajar pada aku. Terima kasih bebanyak ye!

1 comment:

Unknown said...

actually minat jgk bab2 photografi nie..bln dpn baru kamera DSLR sampai..then baru nak berjinak2..